En trevlig kväll :)

Igår var man ut på Ljungakrogen eller vad det nu är det vill kallas :P Haha. det var lite förfest hemma hos Linda och det kom mycket roligt folk, många man inte ser så ofta :) slutade i går eller i natt/morse, det beror hur man ser saken ;) Haha Men det slutade iaf med att jag gick till min älskade moster och sov :) Har sovit helt underbart inatt :) Vaknar nu på morgonen och ska gå ut på internet och kolla när det är Rickard ska börja tävla och då har nån elak människa som inte verkar ha minsta samvete i kroppen brytit sig in i hallen och tagit saker som hör till webcameran. Så så skoj var det! Fan, jag som hade velat se när Rickard lyfter.. Jag blir så arg så jag blir ledsen :@ Men men.. Det får väl gå ändå antar jag.. Snart kommer mamma Camilla med lilla Eddieson, dom ska hämta mig så jag ska vara där idag och gå på lite julskyltning och så :) Mysigt! :D Sen tar jag tåget hem i kväll så hinner jag stöka i några timmar (om jag orkar ;)  ) innan Rickard kommer hem :) Jag saknar min lilla filur och det ska bli så skönt att han kommer hem igen :D Men nu har jag inte riktigt tid :P Jag ska surra lite med min älskade Moster och käre kusin :) Jo, jag träffade kusin Svenne igår :) Hur roligt som helst var det :D Så nu har jag fått det sagt också :) Hoppas verkligen att det går bra för lilla Rickardson idag :D Jag håller alla mina fingrar och tår för hans skull :)


Kommentarer
Postat av: Filip

SMGULD SMGULD SMGULD

2009-11-29 @ 15:05:17
Postat av: Svenne

Det var fanimej bästa pubafton jag varit på på länge! Men ni röjde lite dåligt tyckte jag... :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0