Å hej och hå..

Jag vet att jag inte har uppdaterat bloggen på ett bra tag :P Men jag har haft mina skäl, tro mig..
I måndags började jag min vfu på avd. 50 på sjukhuset :) Satte mig på bussen kvart i åtta och kom hem halv nio på kvällen, då var jag ganska mör i mitt lilla huvve :P I tisdags började jag min busstur 5.40 i från Ånge och var hemma 18 på kvällen, gud har jag aldrig varit trött så var jag det då ;) I onsdags var jag ledig och passade på att åka till Ljunga en sväng för att kolla igenom mammsens julsaker :) Hälsade på moster och Linda :) Sen bar det av hemåt till ånge för att börja julpynta :) Igår var jag hem till fränsta och hade en mysdag med familjen :) + att jag passade på att hämta mina julsaker där också :) Eddie den lilla sparven vill inte att jag skulle åka hem.. Men när jag förklarade för han att han skulle bara gå och lägga sig och sova 3 hela nätter innan jag kom och hälsade på igen vart kontringen "Men då va det ju enkelt" ;) Ibland är dom bara för söta :D Påvägen hem så vart det massa tok med bilen så jag höll på att bli galen, men efter att farfar kommit med vattenkannan och hem till fränsta för ett bilbyte så var jag påväg igen, mot mitt älskade Ånge :P Haha. Kom hem vid 17.30 eller nå och började julpynta då :) Så igår vart den en sen kväll, fy bubblan. Kom på praktiken idag runt 10 snåret och åkte hem igen 14.. trevligt, NOT!! Men nu är Linda här med mig och vi ska ha en riktig myskväll :D Rickard är nu framme i Stockholm, helt underbart att han tagit sig till SM :)

Tack min älskade vän för att du verkligen finns och att du kom ihåg att idag kan det vara en tuff dag för mig.
Att komma till mig var aldrig ett problem och du finns för mig lika mycket som jag finns för dig!
Tack Linda <3 Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0