"- House of pain? Där använder man morakniv och motorolja!" :D

Tror att ni alla kan lista ut vilket geni det är som har fått fram den meningen :P Om det inte är vår kära Rickard Rindemark :) Meningen kommer från samtalet med tatueraren då hon berättar att i Stockholm finns det en studio som heter just "House of pain", då kläcker rickard den brilijanta kommentaren ;) Och jag fick hålla mig för skratt, kunde ju inte gärna skratta då kvinnan tatuerade mig :P Idag så har vi haft möte med klassen, eller min grupp iaf :) Skönt att prata med dom igen :) det har inte hänt så mkt mer än att jag har tatuerat mig idag om jag ska vara ärlig :) Men i morgon tror jag att jag ska städa lite :) Nu börjar Rickard med sina sjuka funderingar igen, tror jag måste försöka lyssna vad det är han vill komma fram till :p Kanske han gör en tespecial åt mig också, med lite tur och flört så ;)


Mamma, min älskade Mamma. Du finns alltid med mig, i allt jag gör, varje sekund. jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0