Sammanfattning :)

Så har det varit jul och hela fadderullan :P Man har fått paket, blivit jätteglad, träffat massa släktingar, pratat om vad som hänt sedan man träffats sist, förätit sig på julskinka och varit ute på mittis på juldagen. Jag hade en jättebra julafton, jag for ner till familjen den 23 och sov över där till julafton :) Umgicks med alla i familjen, drack glögg, slog in paket och massa mys med pojkarna :) På julafton fick jag med mig 2 tomtenissar upp till Alby när jag skulle hämta min älskade buse och Rebecka :) Skjutsade Rebecka till Agge och tog med mig busen hem :) Hade en mysig julafton och dagen efter bar det av hemåt, han bara hem, byta lite grejer och sen for vi till Alby för julmys där :) Hade en helmysig dag med massa Rockband spelningar ;) Haha. Sen bar det av på förfest till Camilla och flickorna :) Igår var jag på mellandagsrea med Paula och Marina, handlade massa fina saker :) Det var skoj :) och idag har jag bara tagit det lugnt, laddar mentalt för att börja med en uppsats som jag måste göra.. Heja! Eller inte :P Haha. I morgon blir det Sundsvall igen, med svärföräldrarna, Paula, Rebecka och Rickard :) Jag och Rickard ska kolla på en ny soffa som vi har hittat :D Men nu har jag inte tid längre :P Hhaa. Ska koka en kopp kaffe och tvinga i Rickard en kopp te tror jag :D Hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Filip

Vi hörs imorron : )

2009-12-29 @ 15:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0