Men nu har det ju gått flera dagar igen.. Åhh.. Skärpning!!

Men idag var det ju inte så jättelänge sen jag skrev :P Nästan bara en vecka  Men vad har jag då haft för mig den senaste veckan? Hmm.. Jag har ju varit på min VFU-praktik :) Gjorde min sista dag där i fredags  Skönt, men jag kommer ändå sakna hela bygget, ha någonstans att komma varje dag och inte bara sitta hemma.. Träffa massa olika intressanta människor  DET kommer jag att sakna! I fredags så stannade jag kvar i Sundsvall och skulle ta tåget hem och springer på Paula och Rebecka, och hej och hå vad mycket roligare det vart att handla lite :) Sen hade vi skitkul på tåget hem, Rebecka och Paula kan ju prata om vad som helst när som helst och sen så var det nå roliga människor som kom och sjöng för oss  Jag kunde inte hålla mig så jag satt och skrattade hela tiden! Sen så var det en kille som Paula kände på tåget och efter dom sagt det vanliga "Hej, hur är det?" "Bara bra, med dig då?" Så kläcker Paula ur sig "Vad fin du är i håret" och det lät som jordens dåligaste raggningsreplik :D Och jag börjar asgarva.. Sen var jag ut en sväng i fredags med Camilla och Teroress (vet inte hur hon vill att det stavas) ;)

Men nu måste jag greja lite :P Vi hörs senare idag..


Kommentarer
Postat av: rebecka

hahaha fyfan vad pinsam hon var då ;P

2009-12-23 @ 08:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0