Luciadagen :)

Så var det luciadagen  Nu har jag inte skrivit på snart 2 veckor och jag kände att det kanske var dags för en uppdatering  På dagarna befinner jag mig på Sundsvalls sjukhus avd. 50 där jag är med människor som befinner sig i en psykos. Det är riktigt givande dagar och man lär sig mycket. Dom dagarna jag inte har skrivit någonting har det alltså berott på att jag verkligen är trött. Det tar på krafterna att kliva upp 04.30 och komma hem 16.45 och sen laga mat och bete mig som en människa fram till att jag går och lägger mig  Sen har jag och Rickard hunnit varit hem till Fränsta på 2 födelsedagar Pappa fyllde 32 och mamma fyllde 30, fast hon firade sin födelsedag i förskott. Det vart en riktigt trevlig kväll med god mat, trevligt sällskap men kanske liiiite för mycket alkohol för vissa Sen så var jag hem till Fränsta i torsdags för att vara med när pojkarna hade julmys på Ålsta. Det var ganska mysigt, det var som en liten marknad och jag passade på att köra en smörkniv som Emil hade gjort  Och i fredags var vi och kollade på när Olina var tärna i sitt luciatåg på skolan och hade en helmysig kväll med familjen Rindemark/Filipsson. Men nu har jag som vanligt inte tid med det här, idag har jag och Rickardson tvättid ;)

Men jag ska ta och lägga upp lite bilder från mina veckor som jag inte bloggat på



Vi? Oseriösa? ;)



Eddie och farfar på 30 & 32 årsfesten :D


Födelsedagsbarnen! :D


Rickard, Jonas, Emil och farmor :)


Minstingen Filipsson :)


Alice


 
Frida och Docka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0