Dan före julafton :)

Så var det 23 december 2009 och snart är året slut :) Kan inte sluta förundras över allt som faktiskt har hänt under året. Roliga saker men lika väl väldigt tråkiga saker. Men jag är ändå nöjd, jag har åstadkommit mer under detta år än vad jag någonsin har gjort. Också på gott och ont. Jag har tagit tag i saker som man som 19-åring inte ska behöva göra. Men samtidigt har jag gjort saker som man ska göra som 19-åring. Jag miste min mamma och måste bearbeta det, samtidigt som jag tog studenten och började på universitet. Träffade världens underbaraste kille och flyttade ilag med honom redan efter 3 veckor, men mår ändå bättre än jag någonsin hade kunnat tänka mig. Tror han är lika bra för mig som jag är för han. Trots att vi är så olika så är vi lika, vi kompletterar varandra. Jag har så många minnen av alla under detta år, det skulle ta så lång tid att rabbla upp allt. Jag har trots allt en familj, en familj som älskar mig för den jag är och som är stolt över mig, att jag är stark och klarar mig över etapper som kanske få skulle göra. Jag har en pojkvän som älskar mig över allt annat och en svärfamilj som är helt underbar. Trots allt som hänt under det här året som gått har jag växt som person och individ, lärt mig att saker få ta tid, man får gråta. Men samtidigt får man vara glad, man får må bra och fortsätta försöka.

Man får verkligen det!
Ingen annan än du kan berätta för dig hur du mår och hur du ska må.
Det är helt upp till dig.
Hela ditt liv är upp till dig, bara dig..



Rickard Rindemark, du är allt för mig min älskade <3

Kommentarer
Postat av: rebecka

gud vad fint skrivet!

2009-12-23 @ 19:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0