1 december :)

Så är julmånaden här :) Och det är så helhärligt väder ute, solen skiner och snön ligger tryggt på marken :) Det är så helmysigt med snö! :D Idag har Rickard blivit intervjuad av Sundsvalls Tidning :) Så dom var här och hon som intervjuade honom hade lite roligt åt honom eftersom han inte var mallig, och visade att han var stolt ;) Haha. Sen så lyckades fotografen få till att jag skulle vara med på kort :S Jag som inte riktigt fastnar.. Haha Så jag fick vara med på några kort inne i lägenheten och sen så gick vi ut i det underbara vädret :) Men sen tyckte jag inte riktigt om att jag skulle vara med på dom korten också :P Haha. Men det är så roligt att Rickard blir uppmärksammad för att han vunnit, inte bara att han vunnit sm, utan att han också vunnit över sin sjukdom, läkarna som dömde honom och att han idag är den underbara människa han är! Min lilla filur :P Han hotade igår kväll med att han skulle ringa tidningen för att jag fått vg på min tentamen ;) Hhaa.. jag sa att det är nog inte så intressant :P Men han höll inte med :) Men nu ska jag nog ta och engagera mig i vårt lilla möte ;) Lite tråkigt, men det får nog gå :P

Tror jag ska tvinga med mig Rickardson ut en väng senare och knäppa lite kort i det underbara vädret :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0